Spring naar bijdragen

Offshore Radio History (Audio) Docs


Gast

Aanbevolen berichten

Hier zijn er nog enkele meer

Sorry voor alle ongemak maar ik heb hier wat zitten knoeien omdat het hier nog wat uitzoeken is voor mij. Ik heb alles nagekeken en inderdaad er waren links die niet werkten dat zou nu wel moeten lukken ? en anders verneem ik dat wel. Ook bedankt voor de beterschap's wensen. Ik voel me vandaag al heel wat beter maar afgelopen nacht was ik erg ziek met zeer hoge koorts. Je wil niet weten hoe ziek ik me voelde men keel doet nog altijd pijn en praten lukt moeilijk maar ik voel beterschap dus dat is al beter gelukkig.

De Story van de MV Mi Amigo (Nederlands enz) Marc Jabobs - LP Copie

Historien Om Radio Nord CD (Only in Swedish !) 160 kbbps + songs in Stereo - RAR AR Zip ! Only Download (***** zie onderaan)

The Story Of Radio Atlantis (English).rar (CD) RAR Zip ! Only Download (rest is listen online ,  or download)

The RNI Story 1970 - 1977 (English - German) RAR RAR Zip ! Only

The Radio England Story -_1981 English - RARPlease login or register to see this link.   RAR Zip ! Only Download

The Story of Radio Mercur - Harrol Deen in English - Zeezenders 20 in 1978 (Lage Bitrate ?) niet zeker

The Radio Revolutionaries 110 min-128 kpps (Date Unknow)Please login or register to see this link. Part 1 on BBC Radio 2

The Archive Hour Before War 2 (BBC Radio Four) Saturday 05 Jan 2008 - Internet

****  (ps eerst naar de Swedish Chef kijken van The Muppets kijken , die geen echt Zweeds praat volgens de echte Zweden om alles te verstaan ze vinden het wel te gek ik ook) grapje

Hier zijn er nog wat extra docs

Radio London Story in 3 Parts (English) CD 1 - CD 2 -  CD 3

The Radio London Story - Tolt by Philip Birch (Date Unknow)

**** Radio London Final Hour 14-08-1967 AM opname , Zeebrugge - Belgie (192 kbs mono)

**** Noot :  Het is niet heel compleet , de eerste min ongeveer staat er niet op oa de aankondeging

Veel plezier gewenst LP hoezen of CD hoes' jes sorry die bezit ik niet. Toch niet ziek genoeg om het hier te delen dat zijn de echte he ! hihi

Gewoon uitzieken zal het worden niet leuk maar komt wel goed

Groet

Alle download links zijn verwijderd

bewerkt door Gast
Alle download links zijn verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radio-Freak,

Ben je weer opgeknapt?:shy:

Radio London Final Hour 14-08-1967 (AM opname Zeebrugge) is een mooie recording!!

 

Bedankt voor het plaatsen,

HA

Oh ja hoor voel me weer helemaal de oude zoals het spreekwoord zegt , hoorde in de media dat er een verhoogd aantal neus en keel infecties zijn. Vooral veroorzaakt door kleine kinderen en die kom je ook tegen in de lokale supermarkt. Gelukkig ben ik maar een dagje of 4 ziek geweest maar wel genoeg om redelijk uit te putten. Koorts is soms heel goed om alle viezeheid eens uit je lijf te halen hoe vreemd dat ook mag klinken toch is het zo.

Ja zeker het is een mooie opname alleen wat jammer dat het begin er even niet opstaat , maar wel een bewijs hoe de ontvangst was in die buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.