Geplaatst 27 oktober 201510 jr. Hier weer eens iets anders. Van onze oosterburen een mooi pakketje Hitparades uit de periode 1981 t/m 1984Link is een week geldig. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Groet June,
Geplaatst 2 november 201510 jr. Hallo June, Bedankt voor deze hitparades. Kan jij misschien ook zeggen hoe ik dit RAR-bestand kan openen? groetjes, Peter
Geplaatst 2 november 201510 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren of Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 2 november 201510 jr. Oke, bedankt. Ik denk dat ik bij 7-zip de 32-bit dan moet gebruiken. Peter
Geplaatst 4 november 201510 jr. Auteur Peter, hoop dat het je gelukt is, Vincent gaf het correcte antwoord. groet June,
Geplaatst 5 november 201510 jr. Het heeft perfect gewerkt. Bedankt voor het ter beschiking stellen van deze mooie muziek. Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.