Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Top 20 van 29 oktober 1966 in stereo

Featured Replies

Geplaatst

Ik verwonderde me om twee uur dat we al bij 20 waren in de top 40, want het uur ervoor hoorde ik Thimo Schellevis, dus de onderste 20 heb ik dus niet gemist. Maar intussen start het tweede uur ook weer bij 20, dus dat betekent dat we de onderste 20 collectief wel hebben gemist of er moet zometeen nog een wonder gebeuren....Wel jammer dat we daardoor alle zes binnenkomers van deze week hebben moeten missen, maar gelukkig horen we de meeste nummers daarvan ook regelmatig in andere programma's terug.

Geplaatst

En ook het programma van Bert van der Laan gaat de mist in. Nou maar hopen dat de tipparade straks wel komt.

Geplaatst

OK Rob, ik luister woensdagmiddag wel, dan heb ik hem meestal ook wel aanstaan op 192. Het is in ieder geval fijn dat de tipparade wel wordt gespeeld. Het uur met Engeland en Amerika viel weg, maar dat vind ik niet zo erg. Alhoewel daar ook heel leuk spul bij zit. Inderdaad, er kan wel eens iets misgaan. We zijn de laatste tijd erg verwend, omdat het altijd goed ging. Vorig jaar ging het vrij regelmatig mis. En wat de tipparade betreft...alles loopt mooi synchroon met het lijstje.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.