Geplaatst 31 oktober 201510 jr. Ik verwonderde me om twee uur dat we al bij 20 waren in de top 40, want het uur ervoor hoorde ik Thimo Schellevis, dus de onderste 20 heb ik dus niet gemist. Maar intussen start het tweede uur ook weer bij 20, dus dat betekent dat we de onderste 20 collectief wel hebben gemist of er moet zometeen nog een wonder gebeuren....Wel jammer dat we daardoor alle zes binnenkomers van deze week hebben moeten missen, maar gelukkig horen we de meeste nummers daarvan ook regelmatig in andere programma's terug.
Geplaatst 31 oktober 201510 jr. En ook het programma van Bert van der Laan gaat de mist in. Nou maar hopen dat de tipparade straks wel komt.
Geplaatst 31 oktober 201510 jr. Ah, It can happen. Voor de donateurs 192radio is de Top 40 vanaf 5 uur beschikbaar .
Geplaatst 31 oktober 201510 jr. OK Rob, ik luister woensdagmiddag wel, dan heb ik hem meestal ook wel aanstaan op 192. Het is in ieder geval fijn dat de tipparade wel wordt gespeeld. Het uur met Engeland en Amerika viel weg, maar dat vind ik niet zo erg. Alhoewel daar ook heel leuk spul bij zit. Inderdaad, er kan wel eens iets misgaan. We zijn de laatste tijd erg verwend, omdat het altijd goed ging. Vorig jaar ging het vrij regelmatig mis. En wat de tipparade betreft...alles loopt mooi synchroon met het lijstje.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.