Geplaatst 30 januari 20169 jr. Dit weekend is het weer Caroline North weekend mmv Manx Radio dat Caroline uitzendt via de Manx Radio op het eiland Man in de Ierse zee. Middengolf 1368 kcs , het geheel live vanaf de Ross Revenge. Natuurlijk kun je via internet luisteren maar hier in Grunn luister ik nu via 1368 kcs ouwerwets en dat zonder ext antenne, toegegeven met fading in and out, maar toch. Ben benieuwd wie het ook ontvangt, dus even de radio's uit het vet halen en even ouwerwets DXen. Kom nou niet met de smoes dat je geen transistor radio meer hebt staan of dat je WIFI stoort, dan zet je dat toch eens uit!!
Geplaatst 30 januari 20169 jr. Paul, Ja, ja.... ik kan ze hier ook ontvangen op 1368 khz, maar er zit wel een ander station doorheen.... Via Webreceiver Twente zijn ze beter te horen.... Groet, HA
Geplaatst 30 januari 20169 jr. 4 minuten geleden zei Hotel Amigo: Paul, Ja, ja.... ik kan ze hier ook ontvangen op 1368 khz, maar er zit wel een ander station doorheen.... Via Webreceiver Twente zijn ze beter te horen.... Groet, HA De webreceiver???? Ik doe maar net alsof ik dat niet gelezen heb. 1368 is trouwens de oude RNI frequentie, 1 kHz verschil. 30 januari 20169 jr. bewerkt door Gast
Geplaatst 1 februari 20169 jr. had ze afgelopen weekend ook gehoord met mijn yaesu ftdx3000 en langdraad antenne
Geplaatst 2 februari 20169 jr. Caroline-North-za.-30-jan./zo.-31-jan.-2016-Live from the Ross Revenge. http://we.tl/xwh9TDBx3h De uitzending via Manx radio loopt tot zo-31-jan.-21.00uur daarna gaat de uitzending live vanaf de Ross Revenge via de Caroline stream door tot ma.-01-feb.-2016 tot 05.00 uur. Link geldig tot 09-feb.-2016. Groet Henk. 2 februari 20169 jr. bewerkt door h.roos
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.