Spring naar bijdragen

Keihard op kortegolf 6070 khz incl QSL cards


Gast

Aanbevolen berichten

Op 6 en 13 jl  maart maakte ik gebruik van het aanbod van een legale Duitse kortegolfzender om geheel gratis< dat laatste brengt Grunningers altijd in beweging> een aantal uren in hun zendschema te vullen. Het betreft Radio Channel 292 op 6070 khz.   Please login or register to see this link.  

 

Ik produceerde en presenteerde onder de callsign Worldwide  Marine Broadcasters  Radio twee uren. Om op de KG gehoord te worden en op te vallen onder DXers moet je luide,zeer luide muziek draaien onder het mom van Dikhout zaagt men planken, Rip of the Knob and play it Loud.

 

In totaal kwamen 12 ontvangstberichten binnen uit Polen, Italie,Spanje,Oostenrijk,Duitsland, Indonesie<via de Twenthe DX receiver> en  1 uit China, nou ja China. Van een Chinees op vakantie in Duitsland die zijn worldreceiver  had meegenomen.

 

De ontvangstrapporten heb ik op de ouwerwetse manier met QSL kaart per post beantwoord, koste me wel weer bijna 20 Euri.

 

Voor de liefhebbers hier de twee uren.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Bedankt Paul

 

Voor deze twee uurtje plezier.

 

Vroeger gaf je aan wanneer er uitzenden waren.

Dit jaar niet gezien of heb ik er over heen gekeken>:blush:

 

Ik leef met je mee met het verlies van 20 Euro:lol: 

 

Anders had ik mijn werld ontvanger aan gehad hij stond naaste mee hier.

 

Bedankt voor deze twee uur.

 

Thanks Mate Peter Belgrade

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.