Geplaatst 28 maart 20169 jr. De Top 40 van 29 Maart 1969 met Jan Hariot Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De Tipparade van 29 Maart 1969 met Bert van der Laan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De LP Top 20 van week 13, 1969 met Pieter Oele Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De 80s NonsTop 40 van 30 Maart 1985 door Dave Roest Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 maart 20169 jr. ik krijg een melding onveilige download geblokkeerd door smart screen filter
Geplaatst 29 maart 20169 jr. 4 uur geleden zei Geert Strabbing: ik krijg een melding onveilige download geblokkeerd door smart screen filter Je kan je Smart Screen-filter uitschakelen ga je naar Beveiliging en klik je Smart Screen filter uitschakelen aan.
Geplaatst 31 maart 20169 jr. Beveiliging op C schijf ? Ik kan geen Smart Screen filter vinden Inmiddels opgelost. mijn dank hiervoor aan Bosmeester
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.