Geplaatst 5 april 20169 jr. Hallo, Al m'n favoriete radiostations heb ik in een m3u-bestand opgesomd zodat ik makkelijk kan 'zappen' in mijn audiospeler. Helaas kan ik maar niet de directe link (URL) vinden naar de stream van Baars Classic Rock ( Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Het loopt via Veronica. Datzelfde geldt ook voor Wave Radio, maar die link staat op hun website vermeld. Kan iemand mij helpen? Groet, Richard
Geplaatst 5 april 20169 jr. Nerd, bij deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren grt June
Geplaatst 5 april 20169 jr. Auteur 20 minuten geleden zei Junebug: Nerd, bij deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren grt June Dank je wel!!!!!
Geplaatst 16 januari 20179 jr. On 5-4-2016 at 10:20 PM, Junebug said: Nerd, bij deze Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren grt June Ook bedankt voor deze URL, ik heb hem nu een paar maanden gebruikt op mijn Raspberry met Volumio, werkte perfect! Helaas gaat Baars per 1 feb 2017 weg bij Veronica, dus dan zal deze URL niet meer werken.... Zie ook: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Heeft iemand de nieuwe URL ? Grtz, Cor.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.