April 5, 201610 yr Hallo, Al m'n favoriete radiostations heb ik in een m3u-bestand opgesomd zodat ik makkelijk kan 'zappen' in mijn audiospeler. Helaas kan ik maar niet de directe link (URL) vinden naar de stream van Baars Classic Rock ( This is the hidden content, please Sign In or Sign Up . Het loopt via Veronica. Datzelfde geldt ook voor Wave Radio, maar die link staat op hun website vermeld. Kan iemand mij helpen? Groet, Richard
April 5, 201610 yr Author 20 minuten geleden zei Junebug: Nerd, bij deze This is the hidden content, please Sign In or Sign Up grt June Dank je wel!!!!!
January 16, 20179 yr On 5-4-2016 at 10:20 PM, Junebug said: Nerd, bij deze This is the hidden content, please Sign In or Sign Up grt June Ook bedankt voor deze URL, ik heb hem nu een paar maanden gebruikt op mijn Raspberry met Volumio, werkte perfect! Helaas gaat Baars per 1 feb 2017 weg bij Veronica, dus dan zal deze URL niet meer werken.... Zie ook: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Heeft iemand de nieuwe URL ? Grtz, Cor.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.