Posted April 13, 20169 yr This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Opname uit het archief van Ton van Draanen.
August 19, 20177 yr Beste Vincent,zou je nos maal nog eens kunnen posten? Tijdens mijn schooltijd op de LTS in winterswijk, van 1975-1979, had je s'avonds na 18.00 op hilversum 3 altijd het Nos maal radiouurtje. Schooltas in de hoek,en onder het eten van boerenkool met worst natuurlijk de radio aan,met het gezellige gebabbel van Joost erbij.en de nodige hits. Had met een krantenwijkje een leuke ITT stereoradio met 2 speakers bij elkaar gespaard.Op de ontvanger stond ''hifi'' en dat was in de jaren 70 een hype,zodat je overal de gekste stereo installaties zag verschijnen,en het klonk toch even een heel stuk beter dan de Grundig lampen radio van mijn ouders. Dus iedere avond steevast op tijd achter de radio. Nu had ik het forum er eens op doorgespit in de hoop dat er nog opnames waren uit die tijd, en tot mijn vreugde waren die ook gepost,maar het blijkt dat mediafire de uploads er weer afgooit na 2 of 3 maand,dus downloaden kon niet meer... Je zou me er een enorm plezier mee doen. Groet,Ben.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.