Spring naar bijdragen

Norderney in Groningen


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Jan-Fre,

Volgens mij heeft dat scheepje ook een poos in de haven van Zoutkamp gelegen. Daar is het toen omgebouwd naar Disco-boot. Als ik het nog goed weet, is het daarna naar Leeuwarden gegaan...

 

Waar ze vaak Laser-show aan boord hadden. De lichtstralen waren toen ver buiten Leeuwarden te zien.

 

Groet,

 

HA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was al in 1981/1982 toen het is omgebouwd tot discoschip in Zoutkamp. Ik ben er toen nog op geweest. Er lag nog allerlei leuks op de kade wat uit het schip was gehaald, maar ik kon niks meenemen omdat ik er met de bus heen was gereisd. Dus is het gebleven bij een tegeltje uit de badkamer van het ex zendschip. Deze heb ik nog steeds. in '93 kwam het schip weer deze kant op, nu dus echt naar de stad.

 

Groet

 

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan-Fre,

 

Toevallig vond ik laatst nog een foto, waarop je het V-schip kunt zien.

Toen het schip omgebouwd was, lag het even aan de andere kant van de sluisdeuren.

Samen met m'n maat hebben we daar toen, op een zondagmiddag, op het V-schip gestaan (dek).

We zagen door een 'glazen plaat' in het ruim, wat toen (nog) leeg was...

 

Groet,

HA

Waar.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.