Geplaatst 24 augustus 20169 jr. Beste vrienden, ik weet het ... het mag niet ... maar ga toch een kans wagen. Ik zoek al jaaaaren naar het plaatje van Erik Marijsse "Playa De Aro". Op youtube staat enkel de spaanse versie. Wie heeft de Nederlandstalige versie ? Je zou me daar een e-n-o-r-m plezier mee doen.:) Met heel mijn hart : dank op voorhand ! Mvg, Danny
Geplaatst 24 augustus 20169 jr. Hallo iedereen, En ik zoek al Jaaaren den Tune van het Mi Amigo Programma van : Het Aromar Hotel. Kent iemand die tune, tot hiertoe denk ik niemand. Wat een mysterie, toch Alvast toch bedankt op voorhand Groetjes Patrick
Geplaatst 25 augustus 20169 jr. 17 uur geleden zei Danny Van Vlaanderen: Beste vrienden, ik weet het ... het mag niet ... maar ga toch een kans wagen. Ik zoek al jaaaaren naar het plaatje van Erik Marijsse "Playa De Aro". Op youtube staat enkel de spaanse versie. Wie heeft de Nederlandstalige versie ? Je zou me daar een e-n-o-r-m plezier mee doen.:) Met heel mijn hart : dank op voorhand ! Mvg, Danny
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.