Geplaatst 7 oktober 20169 jr. Sinds vorige week is op DAB een nieuw non-stopradiostation met vooral hits uit de jaren zeventig te horen: Retro Radio. Het is de vervanger van radio 538 non-stop. Opmerkelijk, want er was ook al Radio 10 Gold en ondanks de eerdere berichtgeving is ook Radio Paradijs hier in mijn regio nog steeds op DAB te beluisteren. Allemaal non-stop oldies. Maar waar blijft nu toch dat ene echt goede albumrock station? Paul
Geplaatst 7 oktober 20169 jr. 44 minuten geleden zei Paul: Sinds vorige week is op DAB een nieuw non-stopradiostation met vooral hits uit de jaren zeventig te horen: Retro Radio. Het is de vervanger van radio 538 non-stop. Opmerkelijk, want er was ook al Radio 10 Gold en ondanks de eerdere berichtgeving is ook Radio Paradijs hier in mijn regio nog steeds op DAB te beluisteren. Allemaal non-stop oldies. Maar waar blijft nu toch dat ene echt goede albumrock station? Paul Retro Radio is toch het 2de kanaal van SlamFM, dat vrijkwam nu ze gescheiden zijn van Radio 538? Gr.thijs
Geplaatst 7 oktober 20169 jr. Ik geloof het wel, ja. Het is nauwelijks bij te houden, al die overnames en afsplitsingen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.