Geplaatst 4 december 20169 jr. Zondag 4 december - Take Me Back, Wilde Wind Van De Zee Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zondagmiddag 4 december 15.00 uur LIVE met verzoekplaten Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister Uur 1: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister Uur 2: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 december 20169 jr. Auteur Zaterdag 10 december - Let Me Be The Fool, Oh Boy! Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 december 20169 jr. Jaap hoor ik graag bezig, met de jingles en stukjes die er vlot doorheen gaan Steeds een festijn voor de oren.
Geplaatst 18 december 20169 jr. Auteur Zaterdag 17 december 2016 - My Christmas Card To You, Lady Godiva Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18 december 20169 jr. bewerkt door Jingle192
Geplaatst 26 december 20169 jr. Auteur Zaterdag 24 december 2016 - Razzle Dazzle Christmas Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zondag 25 december 2016 - 1e Kerstdag - Imagine: In m'n Ouwe Arreslee Draailijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beluister: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.