Geplaatst 29 augustus 20178 jr. Goede dag mensen van dit mooie internet radio café ik ben een nieuw lid hier ben een fan van Rob. ben eindelijk opzoek naar shockradio fragmenten met namen de typetjes ray slijngaard, en chriet titulaer en andere. deze kwamen in de schok radio uitzendingen vaak voorbij heeft er iemand nog uitzendingen of fragmenten hier van? Groet, Remko.
Geplaatst 30 augustus 20178 jr. @Remmert1972 Helaas alleen: ShockRadio_beste en slechtste ShockRadio_Oudejaarsconferance 1993
Geplaatst 29 april 20232 jr. Ik realiseer me dat dit topic al zes jaar oud is… en bovenstaande linkjes werken niet meer… maar ik zoek ook fragmenten uit deze show, iemand? 😊
Geplaatst 29 april 20232 jr. Populair bericht Dit is de laatste uitzending van 18/09/1994. https://pixeldrain.com/u/J1rpsGFj
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.