Geplaatst 13 december 20177 jr. TopradioVRM-19990321-0800-0930-PietDeWin-FunDeSiecle Opname uit het archief van MusicRadioFan.
Geplaatst 13 december 20177 jr. een fantastische jaar van top radio Is dat niet de periode dat je ze via kanaal 2 nu Q2 heet kon live de studio in kijken en op zondag zwart wit was?
Geplaatst 13 december 20177 jr. 5 uur geleden zei manie: een fantastische jaar van top radio Is dat niet de periode dat je ze via kanaal 2 nu Q2 heet kon live de studio in kijken en op zondag zwart wit was? Inderdaad, topradio op z'n best tussen eind 98 en 03 onder de vleugels van vtm. Die tv uitzendingen waren er omdat topradio geen volledige fm-overlapping had in heel Vlaanderen. Wanneer er geen programma's waren op kanaal 2 ( later 2be ) werd er topradio opgezet. Dat was als ik me goed herinner altijd 's nachts, 's morgens en in de vroege namiddag.
Geplaatst 13 december 20177 jr. ja dat is het, daar vind je praktische niks van terug op you tube en hier zijn er ook geen discussies over
Geplaatst 22 december 20177 jr. Piet de Wim op Family Radio Koksijde, hoorde ik deze melden, dat het bijna afgelopen is voor hun Radio. vanaf 01012018 Jean-Pierre
Geplaatst 23 december 20177 jr. Voor Topradio ook, alle fm frequenties verdwijnen op 01-01-2018. Ze zijn daartegen in beroep gegaan, maar een uitspraak wordt zeker niet meer verwacht tegen nieuwjaar.
Geplaatst 23 december 20177 jr. Die uitspraak is er al, alle bezwaren zijn door de rechter van tafel geveegd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.