Geplaatst 25 augustus 20187 jr. Niet een echte zeezender maar ik heb iemand op bezoek gehad, die wil zendamateur worden en wou eens komen kijken. We kregen het zo over vroeger en de zendschepen, volgens hem heeft er op het Zuidlaardermeer vroeger ook een bootje gelegen met de naam Nachtwacht waar vandaan een aantal hobby piraten uitzonden. Is misschien in deze groep iets bekend van dit bootje en zender?
Geplaatst 25 augustus 20187 jr. ja daar weet ik nog iets van af. Een binnenvaart schip met een versa tower er op. Zoek eens bij klompenboer.nl of het daar staat. Theo
Geplaatst 25 augustus 20187 jr. Auteur 13 minuten geleden zei radio tpot: ja daar weet ik nog iets van af. Een binnenvaart schip met een versa tower er op. Zoek eens bij klompenboer.nl of het daar staat. Theo Daar had ik al gekeken, staat wel een projectje op uit Friesland van de schip Anna Mathilde ( was volgens mij ergens bij Lemmer ) maar staat niets op over Zuidlaarder meer
Geplaatst 25 augustus 20187 jr. Owh dan kan het ook zijn dat mijn geheugen met de feiten aan de loop zijn gegaan☺️ En dat ik dat project bedoel en niets af weet van het Zuidlaarder meer. Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.