Geplaatst 29 juli 20196 jr. Hallo heeft iemand RADIO NOORDZEE TOP 50 8 JULI 1972 op foutemuziekradio opgenomen wil deze hier plaatsen was afgelopen zaterdag op de radio M.v.g John
Geplaatst 29 juli 20196 jr. Kijk in de loop van de week op Mediapages.nl daar wordt de Top 50 aangeboden vooor download.
Geplaatst 29 juli 20196 jr. Ik Heb van Vincent begrepen dat die ze rechtstreeks van Ferry Eden himself krijgt. Dus geduld nog even.
Geplaatst 29 juli 20196 jr. 1 uur geleden zei PowerMusic: Ik Heb van Vincent begrepen dat die ze rechtstreeks van Ferry Eden himself krijgt. Dus geduld nog even. Klopt. Normaal in de loop van de week na uitzending. Maar er kan vertraging op zitten door een ander project van Ferry.
Geplaatst 29 juli 20196 jr. 3 uur geleden zei Vincent: Klopt. Normaal in de loop van de week na uitzending. Maar er kan vertraging op zitten door een ander project van Ferry. We hebben geduld hoor!
Geplaatst 30 juli 20196 jr. Voor de ongeduldigen onder ons heb ik hier alvast de stream-opname van de RNI Top 50 van afgelopen zaterdag: https://pixeldrain.com/u/ZxL2KsIv Gr, Melle 30 juli 20196 jr. bewerkt door melle
Geplaatst 1 augustus 20196 jr. Auteur Hallo heren bedankt voor de tips en Melle voor het plaatsen M.v.g John
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.