Geplaatst 4 juni 20205 jr. Ik kan me vaag herinneren dat er een filmpje is van de antenne mast van De Ross Revenge waar blauwe gemoduleerde vonken vanaf spatten. Heb al gezocht op YouTube maar kan niets vinden. Is er iemand die dit filmpje heeft?
Geplaatst 4 juni 20205 jr. Dat er vanuit de schoorsteen werd gefilmd? En dat je over spattend water op de antenne zag komen? Theo
Geplaatst 4 juni 20205 jr. Gemoduleerde vonken? 🤔 Ik ken dat filmpje niet, ik heb wel aan boord een foto van mij laten maken met een brandende TL-buis in mijn hand.
Geplaatst 5 juni 20205 jr. Auteur Op 4-6-2020 om 21:23 zei radio tpot: ik ken deze : die heb ik bekeken is het niet.
Geplaatst 8 juni 20205 jr. Op 4-6-2020 om 18:57 zei andre ph5c: Ik kan me vaag herinneren dat er een filmpje is van de antenne mast van De Ross Revenge waar blauwe gemoduleerde vonken vanaf spatten. Heb al gezocht op YouTube maar kan niets vinden. Is er iemand die dit filmpje heeft? Er is wel een filmpje waarop men 2 zenders gelijktijdig op 1 antenne laat draaien en daar zijn wel wat vonkjes te zien. Vr gr Jan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.