Geplaatst 1 augustus 20205 jr. Ik ben op zoek naar de datum ergens in februari of maart 1979 toen er weer voor het eerst werd uitgezonden vanaf de MV na de bijna zinkpartij. Het was een testuitzending met nonstop muziek.
Geplaatst 1 augustus 20205 jr. 1 uur geleden zei Vincent: Ik ben op zoek naar de datum ergens in februari of maart 1979 toen er weer voor het eerst werd uitgezonden vanaf de MV na de bijna zinkpartij. Het was een testuitzending met nonstop muziek. Bron: 20 jaar Radio Caroline
Geplaatst 1 augustus 20205 jr. Auteur Ik heb het over een andere test. Deze datum zit te kort op de start in april. We hebben het dan vermoedelijk over eind februari, begin maart. De test was vanaf 08:00 UK tijd met nonstop muziek. Er was speciaal hiervoor 10 ton aan diesel aan boord gebracht. Chicago was aan boord en heeft de test gedaan. Daarna ging hij van boord en met de tender die hem ophaalde kwam er een ploeg aan boord die mee zou helpen met het opruimen, verven en de studio's opknappen. Dave Cain was een van hen. Deze Cain zou 10 dagen aan boord blijven en bij de eerstvolgende tender vertrekken. Te koud en kon niet overweg met Tony Allan. De rest bleef aan boord.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.