Geplaatst 15 november 20205 jr. Ik heb thuis cassettebandje gevonden van Hitradio Veronica. Het zal zo rond 1996 en 1997 zijn geweest. De kwaliteit zal niet altijd even goed zijn Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Uuropeners Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vrijdagavondkeet de laatste Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 21 november 20205 jr. Op 15-11-2020 om 01:54 zei Erwin!: Ik heb thuis cassettebandje gevonden van Hitradio Veronica. Het zal zo rond 1996 en 1997 zijn geweest. De kwaliteit zal niet altijd even goed zijn Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Uuropeners Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vrijdagavondkeet de laatste Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Absolute held!! Ik hoop dat je nog meer vindt. Geknipt of ongeknipt, maakt niet uit. Samen met Radio 10 Gold stond HitRadio op eenzame hoogte. Totaal verschillende formats, maar aan beide zenders klopte wel alles. Muziek, vormgeving, jocks, t totale plaatje was ijzersterk.
Geplaatst 16 januari 20215 jr. Auteur Ik heb nog de TOTH van de Top 100 aller tijden gevonden Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.