Geplaatst 15 februari 20214 jr. Populair bericht De allerbeste gouden platen uit de geschiedenis van Radio Golden Flash. Ik was niet op de hoogte van deze lijst tot ik een bericht las op Facebook, daarom is de opname niet compleet. https://pixeldrain.com/u/v9fNQZE7
Geplaatst 16 februari 20214 jr. Bedankt Dave Tja Dave er gebeurd zoveel Ik kan het niet downloaden vannacht denk pixeldrain er even uitligt dus effe.. ik moet geduld hebben en later downloaden Ik heb opgemerkt rond de kerst perioden dat soms je het gewoon niet weet dat er een speciaal programma is , omdat een station bv het pas de laatste dag aankondigt dat men een special draait. Of een station gewoon niks op hun website aankondigd en wel op facebook ofwel ook bv de laatste dag - dagen Groeten, tot....
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.