Posted May 27, 20214 yr Popular Post De unieke marathon-uitzending van VARA, op 1 mei 1984. Toen werden er, per opbod, unieke geluidsfragmenten geveild, ten bate van Amnesty International. Gepresenteerd door Felix Meurders en Henk Westbroek met o.a.: de (toen nog niet uitgebrachte) gloednieuwe single van What Fun (Let's go digital) Frits Spits alias Drees Sr. in "Kruip in de huid van" Verzameling TROS-jingles Robert Long spreekt de EO-Landdag toe (!) Simon Carmiggelt zingt (!!) liedjes uit zijn jeugd Sloop John B door de Dolly Dots Ed Nijpels zingt de Internationale (!!!) (incl. aardappel in de keel) Zender wordt één minuut uitgeschakeld Een gedicht, voorgedragen door Johan Cruijff: "Het Afscheid" van W F Hermans Veel luisterplezier, muzikale groet van Koen Edeling (*1958) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (deel een: 12:50-14:00 u) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (deel twee: 14:00-15:00 u) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (deel drie: 15:00-16:00 u) "Toegift": de compilatie die Bert Kranenbarg uitzond op 12 december 2019 in het kader van "Onvergetelijke luistermomenten" (NPO Radio 5) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
May 28, 20214 yr Hallo Koen, Dank voor het plaatsen. Is het mogelijk om deze historische momenten als mp3 te plaatsen? Dat zou fijn zijn.... Mvg René
May 28, 20214 yr Author René, ik heb diverse programma's gedownload en gratis versies geven nou eenmaal beperkingen. Met AnyConv lijkt het te gaan lukken. Oei! Ik krijg zojuist een waarschuwing, dat ik niet meer dan 60 bestanden per uur mag converteren. Ik meld mij, wanneer het geslaagd is. Dank voor je interesse, muzikale groet, Koen Edeling
May 28, 20214 yr Author Popular Post Beste René, uiteindelijk duurde het toch minder lang dan ik gevreesd had. Daar zijn ze dan: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (Deel een als MP3-file) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (Deel twee als MP3-file) This is the hidden content, please Sign In or Sign Up (Deel drie als MP3-file) Overigens: de eerder vermelde "toegift" wás al in MP3-formaat Veel luisterplezier, muzikale groet, Koen Edeling Edited May 28, 20214 yr by Koen Edeling Link had geen doorverwijzing
May 29, 20214 yr Klasse, Coen. Nu kan iedereen ervan geniet zonder stiekem Microsoft gegluur. Mvg René
May 29, 20214 yr Author Beste René, nooit geweten, dat dit nadeel hing aan WMA-bestanden. Alweer wat geleerd. Schrijf jij mijn naam in het vervolg met een "K"? Muzikale groet van Koen Edeling
June 11Jun 11 Op 29-5-2021 om 10:48 zei GAMMD:Klasse, Coen. Nu kan iedereen ervan geniet zonder stiekem Microsoft gegluur. Mvg RenéWerkt niet...
June 12Jun 12 19 uur geleden zei johanj34:Werkt niet...Helaas niet, heeft iemand deze unieke opnames nog beschikbaar?