Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

1967, het is al weer 55 jaar geleden dat Engeland toen, gedwongen, afscheid moest nemen van haar piratenzenders, vanaf oude legerforten en schepen in de internationale wateren voor de kust van de United Kingdom.

Ik heb gemerkt dat er hier nogal wat fans zijn van Radio 390, ofwel in het Engels met wat flair... "Reediejooh thrie naine ooh" en daarom het laatste half uur van het station hier als download. Graham Gill met "Teatime tunes", daarna het nieuws en dan start, vanaf band, op de Ferrograph recorder in de studio, "On the scene"... na Alan Price met "The house that Jack build" krijgt de tape een fade-out en kondigt Edward Cole de sluiting van het station aan.

Radio 390  16:38-17:00 "Teatimetunes" met Graham Gill, het nieuws van 17 uur en dan van 17:03uur tot 17:08uur "On the scene" met Christopher Clarck en daarna de closedown met Edward Cole.

helaas zit er een klein piepje in het signaal

55 jaar terug in de tijd nu.... have fun!

Groet

Henk Kruize

https://pixeldrain.com/u/LaywJ67p

PS nog een foto van de doos waarin het allerlaatste programma zat.  Copyright foto: Bob Leroi

radio 390 programmescedule 1966.jpg

390 laatste programma.jpg

bewerkt door Henk-Anna Loog
tikfoutje

Geplaatst
  • Auteur

Graag gedaan Frank, en daar is ook dit forum voor.... om leuke dingen met elkaar te delen..

Opnames, foto's.. al moet je bij foto's wel uitkijken voor copyright, en wat al niet meer om te delen.

Fijne dag nog.. al is het tering heet vandaag, heb vanmiddag om 12 uur een tijdje met de auto in de file gestaan, mijn airco in mijn oude schicht is stuk en ik heb zitten zweten als een gek. Moest de raampjes dicht houden en de ventilator uit want ik zat achter een dieseltruck die elke keer als ie optrok mij in het donker zette met zijn dieselwalm... en ik kon dat @#%$# ding niet passeren..

Have a nice day.

Henk Kruize

• 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.