Geplaatst 20 juli 20223 jr. Populair bericht Het schijnt dat men na jaren het wrak van de Hosannah eindelijk heeft gevonden, en dat doet mij terugdenken aan het drama op 16 December 1964 toen eigenaar Tom Pepper (Harry Fatherbee) met zijn bevoorradings boot, met aan boord DJ Simon Asley en technicis Martin Shaw van het Red Sands fort terug voer naar de wal. Het schip is verongelukt en kort daarna werd het lichaam van Tom Pepper gevonden. Het lichaam van Simon Ashley werd pas maanden later terug gevonden, op het lichaam werd een klein bandje gevonden mer daarop een Radio Invicta programma en dat maakte de identificatie makkelijker. Naar ik weet is het lichaam van Martin Shaw nooit gevonden. Om te delen, een opname van Simon Ashley met zijn "Potluck" show, het was een verzoekplaten programma maar men moest maar "potluck" nemen met de plaat die gespeeld werd. Volgens mijn gegevens is het uitgezonden in Juli 1964 maar er kan natuurlijk wat "speling" in zitten, ik sta open voor feedback om de juiste gegevens in mijn database te krijgen. https://pixeldrain.com/u/vHPfemKR Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.