Geplaatst 1 augustus 20223 jr. Populair bericht In 1999 verving ik mijn Windows-95 PC voor een Windows-98SE en in 2000 had ik voor het eerst internet via Chello van UPC, een wereld ging voor me open! Toen begon mijn "jacht" op internet naar "offshore radio", met de CD-brander bewaarde ik de mp3 bestandjes op CD-R... Na een aantal jaren was ik een hoop van die CD-R'etjes kwijt en onlangs toen ik "grote opruiming" in mijn PC-kast ging doen vond ik er een paar terug, uit 2001 en 2002. Op een van de CD-R's vond ik een opname van een studioband van Radio Atlantis, vraag me niet waar ie vandaan komt... ik zou het echt niet meer weten, en ik denk dat deze opname hier ook wel eens meer is aangeboden, maar ik gooi 'm er gewoon nog 1x in Bert Bennett - Radio Atlantis - 8 September 1973 - 14-15 uur https://pixeldrain.com/u/6d8BNzfF Groet Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.