Geplaatst 3 augustus 20223 jr. Populair bericht Op Zondag 25 Maart 1973 was Radio Caroline bijna de hele ochtend uit de ether, pas na half een kwamen ze terug in de lucht, toch bleven ze de hele middag problemen houden met de generator en keer op keer sloeg dat ding af. Die Zondagmiddag snel een band op de recorder gelegd, alleen... ik had nog maar 1 tape met 1 leeg spoor over, dus... wat geknipt in de platen die middag, als 17 jarige toen had ik wat "cash-flow" problemen en nieuwe tapes waren duur, vandaar. Toch is het, ondanks al het geknip, is het nog een leuk overzicht geworden van de problemen waarmee ze toen aan boord te maken hadden. Je hoort Peter Brain (=Peter van Dam), Dominee Toornvliet en daarna de "Caroline Club Request show"met Andy Archer en de veel te jong overleden Peter Zonneveld en nog een klein tukkie Gerard van der Zee... ook hoor je na de Radiogemeente Dominee Toornvliet, op 19 minuten van de opname, heel kort een paar Big-L jingles. De digitalisatie is van mijn eigen originele opname in Geldrop... en met "dank" aan mijn toenmalige buren die op die Zondagmiddag hun TV aanzetten... en dat @#$% ding stoorde als de pest. De opname start om 12:33 uur en eindigt om 16:10 uur als de generator weer een "Poef" zegt en niet meer zijn diensten aan wil bieden. https://pixeldrain.com/u/XVP8KvXk Groetjes Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.