Geplaatst 21 augustus 20223 jr. Populair bericht In de vele opnames die van Radio Veronica hier worden aangeboden mis ik altijd 1 naam, en dat is de man die het beste "ABN" sprak op Radio Veronica, Frans Nienhuys. Elke Zondagochtend bracht Frans de verzoekjes en had hier altijd een leuke opmerking bij. Frans Nienhuys, hij is erg ondergewaardeerd hier en ik wil 'm deze Zondag in het zonnetje zetten met zijn "Men vraagt en wij draaien", een opname die dateert van Zondag 13 Januari 1974 en uitgezonden werd van 09 tot 10 uur in de ochtend. De digitale kopie dateert van 24 Mei 2004 en ik probeer altijd de naam erbij te zetten van wie ik die heb, maar van deze? Ik zou het echt niet meer weten... Maar het is gewoon leuk om er naar te luisteren. https://pixeldrain.com/u/gbjwwuiV Veronica op de "gezellige" toer.. Fijne Zondag Henk Kruize 21 augustus 20223 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog verkeerde tijdmelding
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.