Geplaatst 11 maart 20232 jr. Populair bericht Er worden heel weinig opnames hier aangeboden van de zendschepen die voor de kust van Israel lagen. Nu zit er 1 opname in mijn archief, Dank aan Harm Koenders, van Artuz 7, een station uit Israel dat van 1988 tot medio 2003 uitzond vanaf het zendschip MV Hatzvi. Deze uitzendingen vanaf de Hatzvi zijn in 2003 stop gezet en het schip is later in Turkije gesloopt. Arutz 7 bestaat nog steeds en was ooit in Israel het eerste internet radio station. Ik weet niet zeker of deze uitzending vanaf het schip kwam of dat het toen al via internet ging, misschien dat iemand hier op het forum daar meer van weet. De opname die ik aanbied is van 19 Januari 2003 en is een Engelstalig programma en ik vertrouw op de gegevens die Harm in 2006 meegaf. Leuk om dit te delen met jullie Arutz 7 - 19 Januari 2003 - 2115uur-2200uur - Scott Shilo - Blowing in the wind. https://pixeldrain.com/u/G7TLw4Xo groet Henk Kruize 13 maart 20232 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.