Geplaatst 25 maart 20232 jr. Oproep aan MG stations welke uitzenden op AM 1134 kHz. Ik hoor non-stop NL-talige muziek op 3402 kHz en 5670 kHz. Geen stationsnaam waar te nemen. Harmonische frequentie? Noord Nederland, FRL of Drenthe? (via Kiwi SDR). Op m'n Sony ICF-SW77 met balkon spriet prov. Utr. signaal zwak, doch waarneembaar in luchtvaartband. Of is mijn radio van slag..
Geplaatst 25 maart 20232 jr. op welke kiwi heb je dit gezien? Theo min 65 dBm op 1134 kHz en min 70 dBm op 3402 kHz. Das een beste onderdrukking toch? Dit gemeten op de TPOT kiwi. Theo
Geplaatst 26 maart 20232 jr. Auteur Ik hoorde 1134 en 3402 op kiwi sdr Trebor (DE) en ook op Mwiek PA0FRI (Groningen). Op Twente SDR hoor ik 3402. Op Hoogeveen PA3RN de 1134, niets op 3402. Ik heb de kg signalen waargenomen thuis en op Ierse en UK SDR, en dus ook Duitse. (Momenteel zijn ze druk bezet als je gaat inloggen).
Geplaatst 26 maart 20232 jr. ja de onderdrukking is nog een uitdaging zullen we maar denken. Denk niet dat Martin hier mee leest. Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.