Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

hallo allemaal

mijn vraag is sins dit weekend krijg ik als ik de internet radio aan zet zomaar reclame van kees verkerk te horen , ik vind het zeer hinderlijk .Ik luister een buitenlandse radiozender wat kan ik er aan doen om deze reclame te stoppen het is gewoon inbreuk op mijn privicy. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

ps   ik heb tele 2 als provider

Geplaatst

Inderdaad , ik hoor op een zwitserse zender soms ook reclame van een supermarkt keten in het nederlands, ik heb kpn als provider.

V.G. Jan.

Geplaatst
1 uur geleden zei p kramer:

hallo allemaal

mijn vraag is sins dit weekend krijg ik als ik de internet radio aan zet zomaar reclame van kees verkerk te horen , ik vind het zeer hinderlijk .Ik luister een buitenlandse radiozender wat kan ik er aan doen om deze reclame te stoppen het is gewoon inbreuk op mijn privicy. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

ps   ik heb tele 2 als provider

Waarschijnlijk maakt die buitenlandse zender gebruik van Shoutcast en daar kun je als gebruiker van de stream aangeven of je de stream wilt laten onderbreken door  reclameblokken. omdat je een Nederlandse provider hebt krijg je dan Nederlandse reclame voorgeschoteld. de gebruiker van de stream ontvangt een percentage van de opbrengst van die reclame. Je kan dit niet uitschakelen.

Geplaatst

Als je rechtstreeks contact maakt met de stream, en niet via b.v. Shoutcast, heb je dit probleem niet.

Maar dan moet je wel het juiste internetadres hebben...

Jan

• 3 weeks later...
  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.