Spring naar bijdragen

1979-12-15 De Lach of ik schiet show NCRV


jan V

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebber

het is een txt bestand dus ik kon hem niet als bestand mee sturen

 

 

Uitzendgegevens    
Datum    15 december 1979
Omroep    NCRV
Zendtijd    13:30-14:00

tijdc.    Onderwerp
00:00    Dik komt met mededeling dat Gert van Brakel vandaag voor het laast Los Vast heeft gepresenteerd
01:08    De Groot start de tune, telangzaam en Dike kondigd de show in slow-motion aan.
02:05    Ze zingen, dag Gert van Brakel daahag, daahag
02:40    Waarom bedanken we Gert van Brakel, wat heeft ie dan gedaan? Dik gaat over de rooie.
03:45    Bep vertelt haar vaste ritueel als Los Vast begon met Gert van Brakel, rang de bijl in de radio.
06:30    Het Ome Joop Koor, Dank je Gert van Brakel.
10:00    Dik roept: Feest!! en de Groot draait Sleepyhorse - We're having a Party.
11:10    Hoofd van de programmafdeling meneer van Sinderen met een dankwoord aan Gert van Brakel. Hij gaat hem schetse als mens....(met houtskool)
13:40    De prijsvraag. Oude opgave: Hee schat, weet je dat, ik wil de hele nacht wel bij jou wil zijn?
19:07    De prijsvraag. Nieuwe opgave: Hou je nog zoveel van mij als vroeger?
20:28    Reacties van bekende Nederlandse artiesten: Tony Bas - Dat is het einde. Sjaak Herb - Werkeloos kan toch geen schande zijn, Wilie Albertie - Liepemietiktaktikketie, Rotterdamse Riet - Hij was een fijne knul,
20:29    Rita Jansen - Amsterdam huilt, Patricia - Als dat zou kunnen, Jan Boezeroen - Ik ben aan de drank veslaafd, Mieke Telkamp - Waarvoor, Bonny St.Clair - Doktor Bernhard.
25:20    De 30 seconden van meneer De Groot.
28:50    Afscheidswoord voor Gert van Brakel door Dik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.