Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Hallo,

Al sinds de jaren '80 ben ik al een grage luisteraar van de Flashbackshow met Serge Van Gisteren. Dit werd destijds uitgezonden op Radio Free uit Gent. Ik heb er gelukkig nog 2 van bewaard gevonden.

Bij de eerste opname had ik blijkbaar destijds de muziek steeds afgebroken na de aankondiging en terug verder opgenomen op het einde van het liedje, stom, misschien om band te sparen 🙂 .. Ik heb getracht om al de songs terug te herstellen zodat het programma normaal beluisterbaar wordt, hopelijk valt dit niet teveel op en is het resultaat toch nog ok.

Free_19840831_Flashbackshow_SergeVanGisteren : https://pixeldrain.com/u/QEAfCnm5

Free_19870331_Laatste flashbackshow_SergeVanGisteren : https://pixeldrain.com/u/f956V5cY

Veel luistergenot, Frank

Geplaatst
  • Auteur
12 uur geleden zei FrankV:

Hallo,

Al sinds de jaren '80 ben ik al een grage luisteraar van de Flashbackshow met Serge Van Gisteren. Dit werd destijds uitgezonden op Radio Free uit Gent. Ik heb er gelukkig nog 2 van bewaard gevonden.

Bij de eerste opname had ik blijkbaar destijds de muziek steeds afgebroken na de aankondiging en terug verder opgenomen op het einde van het liedje, stom, misschien om band te sparen 🙂 .. Ik heb getracht om al de songs terug te herstellen zodat het programma normaal beluisterbaar wordt, hopelijk valt dit niet teveel op en is het resultaat toch nog ok.

Free_19840831_Flashbackshow_SergeVanGisteren : https://pixeldrain.com/u/QEAfCnm5

Free_19870331_Laatste flashbackshow_SergeVanGisteren : https://pixeldrain.com/u/f956V5cY

Veel luistergenot, Frank

Serge zit nu nog dagelijks op Nostalgie+ tussen 10.00 en 13.00, ook te beluisteren via stream. Hier nog tesamen op foto in "Ten Putte" uit 2016.

Frank - Serge Haderman.jpg

Geplaatst

Ook dank terug voor de Serge programs

ik denk dat mijn StreamWriter rec  ingesteld is op zijn programma

Nostalgie+ neem ik van op

bv ex Maeva dj toen als naam Bert de Groef nu onder zijn echte naam

en ja Frank  er zijn nog fans van de vriendelijke Serge

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei Jean Pierre De Zeerover:

Ook dank terug voor de Serge programs

ik denk dat mijn StreamWriter rec  ingesteld is op zijn programma

Nostalgie+ neem ik van op

bv ex Maeva dj toen als naam Bert de Groef nu onder zijn echte naam

en ja Frank  er zijn nog fans van de vriendelijke Serge

Hallo JP,

Den "Bert de Groef" is Johan Henneman op Nosta+, hij is momenteel echter ziek maar zit normaal gezien tussen 16u en 19u in de week. Serge van Gisteren zit nu onder zijn echte naam Serge Hadermann.

Vermoedelijk zit er nog een samenwerking met Serge aan te komen rond 15 augustus, heb zelf nog de details niet 🙂

Onder de rubriek van Radio Contact programma's kan je nog een interview beluisteren tussen LDG en Serge met enkele foto's van het u wel goed bekende café in Aalst, heb me al rot gedacht op de naam van zijn café, maar het is naar de eeuwige vergetelvelden 😞 ...

Groeten, Frank

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.