Geplaatst 20 april20 apr Populair bericht Na het bijna zinken van de Mi Amigo in Januari 1979 waren we erg blij, ik tenminste, dat er weer werd uitgezonden vanaf de "Em Vee" Mi Amigo.... op de A77 loopt bij mij thuis momenteel, synchroon met de tijd, het openingsprogramma van Radio Caroline en ben ik weer terug in 1979, een jaar waar ik bijzonder fijne herinneringen aan heb.Dus.... wil ik de digitale versie van de opening met jullie delen... en met de legendarische verspreking van Tony Allen. Geniet meeFijne 1e PaasdagHenk KruizeRadio Caroline - 15 April - 1e Paasdag 1979 - 1141-1308 - nonstop-Tony Allan, Herman de Graaf - Rob Hudsonhttps://pixeldrain.com/u/UtSWVyUq
Geplaatst 21 april21 apr Op 20-4-2025 om 12:17 zei Henk-Anna Loog:Na het bijna zinken van de Mi Amigo in Januari 1979 waren we erg blij, ik tenminste, dat er weer werd uitgezonden vanaf de "Em Vee" Mi Amigo.... op de A77 loopt bij mij thuis momenteel, synchroon met de tijd, het openingsprogramma van Radio Caroline en ben ik weer terug in 1979, een jaar waar ik bijzonder fijne herinneringen aan heb.Dus.... wil ik de digitale versie van de opening met jullie delen... en met de legendarische verspreking van Tony Allen.Geniet meeFijne 1e PaasdagHenk KruizeRadio Caroline - 15 April - 1e Paasdag 1979 - 1141-1308 - nonstop-Tony Allan, Herman de Graaf - Rob Hudsonhttps://pixeldrain.com/u/UtSWVyUq.. en ik herinner me nog goed dat voorafgaand aan het openingsprogramma meer dan een uur enkel live muziek werd gedraaid ..Frank
Geplaatst 22 april22 apr 14 uur geleden zei FrankV:.. en ik herinner me nog goed dat voorafgaand aan het openingsprogramma meer dan een uur enkel live muziek werd gedraaid ..FrankIk ook. Tony Allan wenste iedereen een fijne kerst
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.