Geplaatst 16 mei16 mei Hallo,Ben op zoek naar opnames van dezeezender Capital Radio.Wie kan mij hieraan helpen.Alvast bedankt.Groetjes,Anky
Geplaatst 16 mei16 mei Populair bericht Hallo Anky,Hier is wat ik heb van Capital Radio.https://www.transfernow.net/dl/20250516VGYD1b8O/j6zP7ZhfWat er dubbel is gooi je maar weg! De link is zeven dagen geldig.Groet, Jan
Geplaatst 16 mei16 mei Auteur Hallo Jan227,Bedankt voor het downloaden.Ga er op mijn gemak naar luisteren.Groetjes,Anky
Geplaatst 17 mei17 mei Hallo Jan 227 e.a.,Jan 227 prachtig om die uitzendingen (én filmpje) van Capital Radio te horen (en te zien). Toen heb ik ze hier niet ontvangen, misschien wist ik het niet.....Nu luister ik naar deze opname: Capitol01091970Nonstop09020934Openingsdag(JF)Maar welke 'kantje' (polka) hoor ik bij 25:16?De melodie komt me heel bekend voor, maar....🤔Misschien is er iemand die dat aan mij kan doorgeven?Jan 227, mieters bedankt voor het plaatsen!!👍Groet,HA
Geplaatst 17 mei17 mei 4 uur geleden zei Hotel Amigo:Maar welke 'kantje' (polka) hoor ik bij 25:16?De melodie komt me heel bekend voor, maar....🤔 dat is Stan Wolowic and the Polka chips met de Too Fat Polka ...Ik heb laatst veel oude 78 toeren polka's gevonden op "the internet archive" .Groeten, Jan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.