Geplaatst 13 september13 sep As. dinsdag 16 september om 20.30 is in het programma Abandoned Engineering op Discovery Channel een documentaire te zien over de Ross Revenge.Zie het artikel hierover in de Varagids van deze week.Hans
Geplaatst 13 september13 sep Populair bericht Voor de mensen die niet kunnen wachten: hier alvast het item dat dinsdag word uitgezonden:
Geplaatst 13 september13 sep Dank, Rob.Die Engelsen ook altijd met hun "Pirate Radio".Op 7:50 leggen de echte piraten hun bootje tegen de Ross.Jammer vind ik dit soort van presentatie, door mensen die duidelijk te jong zijn om Radio Caroline gehoord te kunnen hebben. Vol overtuiging meldt één van hun dat in 1991 er een einde kwam aan 27 jaar uitzendingen....Voor zover ik weet heeft Caroline uitgezonden in de periodes 1964-1968, 1972-1980 en 1983-1990. Een beetje naar boven afrondend kom ik dan tot 5+9+8= maximaal 22 jaar. Alleen de derde periode kwam vanaf de Ross.O ja, er was natuurlijk ook nog een korte periode Caroline vanaf de Mebo2 maar dat was geen schip van de Caroline organisatie.Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.