Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

De laatste dagen van Radio Caroline vanaf de "Mi Amigo", 10 Maart 1980. Mijn toenmalige echtgenote en ik hadden op 1 Januari `1980 de sleutels gekregen van ons eerste flatje waar we gingen wonen en bij al het werk wat we daar toen deden, schilderen, behangen en 1001 andere dingen om er een leuk stulpje van te maken, altijd stond de radio op Caroline. Verassend was dat er erg weinig storing op AM was dus dat was mooi meegenomen. De eerste dingen die klaar moesten zijn was slaapkamer en woonkamer.... en daarna... ja ja, een van de 3 slaapkamers werd mijn "radio shack", vol met platen, geluidsbanden en Zeezender herinneringen. Ik had binnen 2 weken ruzie met de woningbouwvereniging toen ik een langdraad antenne spande op het dak van de flat, man, wat waren die boos toen ze het ontdekten en ik onmiddellijk "heel die rommel" van het dak moest halen. Onvergetelijk...

Uit die tijd komt deze opname die ik (digitaal) van "Oldies45" kreeg...

Radio Caroline - 10 Maart 1980 - 12-13 Will wil wel / 13-15 Smakelijk eten / 15-1511 19tig show

pixeldrain
No image preview

03 800310 1200-1511LuikingaDeGrootPetersWWWSma19t.mp3

This file has been shared with you on pixeldrain

Blijft leuk om dit weer te horen....

O ja, en in die tijd was ik ook vanaf 8 Maart 1980 actief op de 27Mc als "station Amigo".... de Philips half Watt 22 kanaals FM 27 Mc zend/ontvanger in mijn toenmalig "Radio shack" in het flatje waar we net woonden

Fijne Vrijdag

Henk Kruize

img123.jpg

bewerkt door Henk-Anna Loog
aanvulling

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.