Geplaatst 4 oktober4 okt Populair bericht Het waait hard vandaag, ik heb een stuk of 5 (hoge) bomen in mijn tuin staan en die gaan regelmatig onder een stevige hoek als er weer een flinke windvlaag is, I'll keep my fingers crossed. Hoe leuk was het voor de zeezenderluisteraar (en wat minder leuk voor de bemanning van de zendschepen) als het flink waaide en de DJ aan boord had moeite om een live programma te maken. Daarom was het een goede keuze van de Laser organisatie om geen grammofoonplaten te spelen maar muziek vanaf NAB-cartridges. Daarom vandaag, uit mijn CD-R collectie, en afkomstig van Oldies45, een leuke opname van Laser Hot Hits. Het was op 15 December 1986 stormachtig op de Noordzee en uiteindelijk besluit men om 12:37 uur de uitzendingen te staken. Leek me wel leuk om dit vandaag, op deze stormachtige dag, met jullie te delen.Laser Hot Hits - 15 December 1986 - Paul Dean - 11:41-12:37 uur met closedown.pixeldrain15 LaserHotHits 861215 1141-1237 PaulDean storm force10-c...This file has been shared with you on pixeldrainGroetjesHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.