Geplaatst 10 oktober10 okt Populair bericht Deze opname kwam ik ook weer tegen op CD-R, een (volgens mij) master opname van een speech van Dorothy Calvert over de problemen bij Radio City, een aantal dagen later gaat City uit de lucht omdat gebleken is dat de Shivering Sands Towers in territoriale wateren staan. (Digitale bron: Oldies45)27 Januari 1967 - Speech Mrs. Calvert https://pixeldrain.com/u/DUdJAFFdGroetjesHenk Kruize
Geplaatst 11 oktober11 okt Henk-Anna Loog,Wil jij al jouw banden/tapes ergens in een kluis leggen??Man, man wees er zuinig op!!Deze komt van een CD-R, maar jij begrijpt me we Henk😏Ik kom tijd te kort om alle aangeboden oude programma's op dit Forum te beluisteren....Maar ik geniet er intens van, ga zo door mannen....Groet,HA
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.