Geplaatst 21 oktober21 okt Populair bericht 1977, het is al weer 48 (!!!!) jaar geleden, Hugo Meulenhoff (was het echt met 2 ff???) aan boord van de Mi Amigo met Stuurboord. In dat jaar ging ik steeds meer op cassettes opnemen i.p.v. reel-to-reel tapes. Ik had toen een Akai cassette deck ( CS 707) gekocht en de opnamekwaliteit op gewone Ferro bandjes was prima. De meeste waren Philips C60 en C90 (met die rode stippen, bij C60, en blauwe stippen bij C90 op de verpakking) die ik kocht in de Philips personeelswinkel, ik werkte dan niet bij Philips, maar mijn oom leende mij zijn personeelskaart en zo kon ik daar van alles kopen. de meeste cassettes die ik daar kocht spelen tot op de dag van vandaag prima!!!! Och, de controle van die personeelskaart werd bijna nooit gedaan..... had ik mazzel mee.De volgende opname is echter een digitale kopie die ik van Oldies45 kreeg in 2008.Radio Mi Amigo - 21 Oktober 1977 - 16-17 uur - Stuurboord - Hugo Meulenhoffpixeldrain09 771021 1600-1700 HugoMeulenhof-Stuurboord.mp3This file has been shared with you on pixeldrainGroetHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.