Geplaatst 18 november18 nov Populair bericht Het was het meest populaire programma van Radio Mi Amigo, "Baken 16", maar vooral als het door Marc Jacobs werd gepresenteerd. Ik deel met jullie deze opname, aflevering 200. Het was in 1977, het jaar dat ik 22 jaar werd, Elvis Presley overleed, de "Mi Amigo" begin Augustus bijna zonk en ik in de personeelswinkel van Philips een N4504 recorder kocht omdat die een snelheid had van 4,75cm/sec en ik later veel tapes met die snelheid opnam.Luister lekker naar "Baken 16" nummer 200.... digitale kopie (2005) afkomstig van Oldies45Radio Mi Amigo - 6 Mei 1977 - 12-14 uur - "Baken 16" aflevering 200 - Marc Jacobshttps://pixeldrain.com/u/qL4jLtPUGroetjesHenk Kruize 18 november18 nov bewerkt door Henk-Anna Loog
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.