Geplaatst 1 uur geleden1 u. Vandaag weer verder gegaan met het overzetten van zo'n 250 CD-R plaatjes met zeezender mp3 opnames.... nog heeeeeel wat "See Dee Errutjus" te gaan, maar regelmatig luister ik naar wat leuke opnames die op die plaatjes staan. Zoals vanmorgen, was er vroeg uit, tikkie slecht geslapen en uiteindelijk maar wat "back in time" gegaan in mijn "mancave"...Twee leuke Radio Caroline opnames, eentje live met Peter de Vries, die had zo'n leuke jingle gemaakt die gebaseerd was op het intro van Johan Maasbach... "This is your dutch DJ Peter de Vries, spelling Pie-ie-tie-ie-aar de Fries"De andere is een opname (kopie-van-kopie-van-kopie) van een studiotape... nou ja, tape... een BASF ferro cassette, opgenomen door Jeroen Woelwater.Radio Caroline - 22 Januari 1980 - 1300-1334 uur - "Eet smakelijk" Peter de vries Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Carolien - 23 Januari 1980 - 0800-0900 uur (edits 45 minuten) - Jeroen Woelwater (studio cassette) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezierHenk Kruize 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 15 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:Radio Carolien - 23 Januari 1980 - 0800-0900 uur (edits 45 minuten) - Jeroen Woelwater (studio cassette)Als het een studio opname is voor deze datum dan is die niet uitgezonden. Dit was die ochtend te horen op de 963: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline-19800123-0750-0800-PeterDeVries-Wekkerradio Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline-19800123-0830-0900-PeterDeVries-Wekkerradio16 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:Radio Caroline - 22 Januari 1980 - 1300-1334 uur - "Eet smakelijk" Peter de vriesEn dan kan je je ooname vervangen voor een complete Smakelijk eten: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline-19800122-1300-1400-PeterDeVries-SmakelijkEten
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 3 minuten geleden zei Vincent:En dan kan je je ooname vervangen voor een complete Smakelijk eten:Dank je wel Vincent, ik heb deze opnames al sinds 2005 en weet je wat ik zo leuk vind, met dit forum vind je na 21 jaar ook nog de rest van de opname. Thanks.Henk kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.