Geplaatst 1 uur geleden1 u. Het was op zich wel uniek in vredestijd dat een land bewust radioprogramma's gaat storen om het station "weg" te krijgen, toch deed de Engelse regering het bij RNI in 1970. De RNI fan kan het "gejengel" nog goed herinneren, en ik herinner me dat ik toch bleef luisteren ondanks het stoorsignaal. Mijn moeder was het daar niet mee eens en ik heb diverse keren haar geklaag aan moeten horen "Jongen, zet dat gejengel af want ik krijg er hoofdpijn van...". Stiekem vond ik wel dat ze gelijk had, maar eigenwijs als ik toen was (en volgens sommige nu nog ben) bleef ik toch luisteren., totdat Ma beneden de Philips Bi-Ampli radio met een zucht uitschakelde en ik voor mijn geliefde RNI weer naar mijn zolderkamer verkaste Tja, radioliefde zit diep bij een zeezenderfan!We gaan weer lekker "jengelen"... 56 jaar geleden uitgezonden en ik heb net een groot gedeelte ervan beluistert.... nee, geen Paracetamol nodig gehad.Uit het archief van "De buren" in 2004 en in mijn archief CD-R "RNI disc 9 track 5-6-7"RNI - 19 Juli 1970 - 1800-1900 uur - Michael Lindsay (jamming) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI - 19 Juli 1970 - 1900-2005 uur - Michael Lindsay (jamming) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI - 19 Juli 1970 - 2000-2105 uur - Michael Lindsay (jamming) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Enjoy..Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ja een regering mag alles doen wat jij en ik niet mogen doen.Illegaal uitzenden omdat jij vind dat de ander illegaal uitzend en dat vind je niet goed.Wat dat aangaat is er niet zo heel veel veranderd in e afgelopen jaren.Theo
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.