Geplaatst 6 uur geleden6 u. Populair bericht Vanmorgen weer eens lekker naar een aantal opnames uit 1967 geluisterd, het jaar dat ik 12 werd en als verjaardagscadeau de , afgedankte, "Rhodex" bandrecorder van mijn oom kreeg, oh.... wat wat ik trots op dat ding! Ik kreeg er 3 Philips bandjes bij, 15 cm en 1 uurtje speelduur per kant, uiteraard werden er in de jaren daarna bandjes bijgekocht van opgespaard zakgeld, "Ter Meuken Post" en brillenwinkel "Rinck" waren van 1967 tot 1972 mijn "hofleveranciers" van geluidsbandjes. Veel, heel veel, opnemen... maar daarna ook weer wissen... och, had ik toen alles maar bewaard...... :( Uit die tijd deel ik een opname van Radio London met jullie, heerlijke modulatie hadden ze, het klonk "lekker hard" op de Philips BI-Ampli ontvanger van mijn ouders, helaas draaide Pa het altijd weg, hij moest niks hebben van "beatmuziek". Volgens zijn mening kon elke idioot zulke muziek maken, nee, hij luisterde liever naar "Tiroler Musik", vooral op Zondagmorgen als er op een Duitse radiozender urenlang dat spul werd gespeeld. Ik heb er heden ten dage nog altijd een gruwelijke hekel aan!!!!! Jubel-Trubel-Heiterkeit.... ik krijg spontaan korstjes in mijn nek!!!!Volgende opname komt van "de buren" uit 2005 en uit mijn archief: CD-R "Radio London disc-2 track 12"Enjoy....Radio London - 1 Mei 1967 - 1514-1734 - Lorne King Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize
Geplaatst 49 minuten geleden49 min. Leuk geschreven Henk.Helemaal terug in de tijd, gelukkig kunnen we er nog van genieten.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.