Geplaatst 48 minuten geleden48 min. Deze opname had ik zojuist lekker als achtergrond op de PC.... Laser Hot Hits "576" met Brandy Lee, ze was een van mijn favorieten op Laser Hot Hits. De opname is van 20 April 1987, het is 2e paasdag en Brandy heeft het over een "commercial free weekend" en "the day after Bunny-day". Ook is ze helaas een beetje kort-af in dit uurtje, gewoon plaatje-op / plaatje-af, of moet ik zeggen cart-op / cart-af en "this was... and now comes...". Het zijn zo'n beetje de laatste dagen van het station want op 26 April 1987 was het gedaan met het station. Toch weer even lekker terug in de tijd op deze warme 1e Pinksterdag.De digitale kopie komt van de "Buren" in 2005 en in mijn archief: CD-R "Jaren 80 - disc5 track-16".Laser Hot Hits - 20 April 1987 - UK time 0900-1000 uur - NL time 1000-1100 uur - live - Brandy Lee Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne 1e PinksterdagHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.