Geplaatst 45 minuten geleden45 min. Deze twee uurtjes net beluisterd en dat was lekker genieten, dus wil ik ze met jullie delen, twee programma's van Radio Atlanta. Even goed geluisterd naar de aankondigingen, Bob Scott heeft het over "Monday evening" en dan kan de opgegeven datum ook kloppen want 18 mei 1964 was op een Maandag. Ook de aangegeven tijden kloppen. Leuk om weer de hits uit 1964 te horen, al draaien Bob en Johnny wel heel veel covers van Alan Crawfords labels "Rocket" en "Cannon records". Deze twee uurtjes zijn echt leuk om naar te luisteren! Zie ook het adres van "Rocket Records", 47 Dean Street, London, dat is ook het adres van Radio Atlanta.De digitale kopie heb ik van Harm Koenders in 2002 en in mijn archief komt ie van CD-R "Sixties-disc 7 track 3 en 4"Radio Atlanta - 18 Mei 1964 - 1800-1900 - Bob Scott Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlanta - 18 Mei 1964 - 1900-2000 - Johnny Jackson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Enjoy!Henk kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.