Geplaatst 1 uur geleden1 u. Deze opname is ook leuk, van de eerste volledige uitzenddag Radio DelMare in 1979, met wat zenderstoring maar dat is niet vreemd, technicus Johan Rood "Kietelde" de Congo zender tot het uiterste. Net lekker naar geluisterd vanaf tape, een Shamrockbandje dat sinds 1979 nog prima speelt. Ook zag ik dat ik 'm ook ooit digitaal gedownload heb en dat ie op een CD-R staat. Dus kan ik 'm delen.Digitale kopie = "de buren in 2004" en bij mij op CD-R "DelMare disc 70-7 track 4 en 5"Radio DelMare - 11 Juni 1979 - 0705-0800 - "Wakker met de Bakker" - live- Ronald Bakker Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio DelMare - 11 Juni 1979 - 0800-0900 - "Wakker met de Bakker" - live - Ronald Bakker Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Enjoy........Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.