Geplaatst 1 uur geleden1 u. Een leuke opname van ex-Big L DJ Duncan Johnson, hij was maar kort bij RNI. Hij kondigt het station leuk aan... "One hundred thousend Watts of music for Europe". En het programma begint al meteen van mijn "1970 all time favorite songs" Frijid Pink-House of the rising sun..... Als ik die nu speel dan ben ik weer lekker terug in die tijd.... echter, mijn vriendin loopt dan gillend de kamer uit.....RNI experimenteerde nog met het music format, zoals ook de Hitlijst, eerst was het de "Nifty Fifty", daarna een soort Top 40 en de laatste Hitlijst was een Top 30.Digitale kopie- "De buren" in 2005 - CD-R "RNI disc-12 track-4"RNI - Zondag 12 April 1970 - 1600-1800 - Duncan Johnson Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetHenk Kruize 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog tiepvaut
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.