Geplaatst 1 uur geleden1 u. Drie uurtjes leuke "RNI herinneringen" met Alan West en Chrispian St John, had het net een tijdje als achtergrondmuziek op mijn PC, het bracht me qua gedachten weer terug naar die tijd.... In die zomer van 1971 kocht ik van moeizaam gespaard geld (en een stevige donatie van mijn ouders want Pa had zijn vakantiegeld ontvangen) een leuke platenspeler, de Philips 22GA108. Ik was, als 16 jarige, de koning te rijk en.... ik heb 'm nog steeds, pas nog nieuw snaartje gekocht bij MFB-Freaks en hij speelt nog de sterren van de hemel. Leuke herinneringen....Ik doe er een leuke foto bij van mijn "radio shack" op de zolder van mijn ouders, deze foto is uit 1976 met daarop de Philips platenspeler, rechts de door mij in 1975 aangeschafte Revox A77, een van de allerlaatste Mk-3 versies en links de oude TV van mijn ouders, dat ding kwam uit 1962 en kwam in 1972 bij mij op zolder te staan. Elke avond stond ie aan en die TV heeft het nog uitgehouden tot 1979 toen ie met een enorme "Poefff" de geest gaf.Digitale kopie = 2007 "De buren" - CD-R "RNI disc-20 track-11"RNI - 24 Juli 1971 - 1900-2206 uur - Alan West en Chrispian St John Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren GroetjesHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.