Geplaatst 1 uur geleden1 u. "Beetje warm" in mijn radiohokkie, graadje of 33, maar de ventilator doet wonderen.... had de volgende opname net als achtergrond op mijn PC, uit mijn favoriete RNI tijd, 1970. Andy Archer zijn show, dan nieuws met Mark Wesley en dan na 12 uur Michael Lindsay. De muziek uit 1970 is nog altijd een van mijn favoriete keuzes... Er is ooit onderzoek naar gedaan, de muziek die je de eerste 35 jaar van je leven favoriet is, dat blijft dat de rest van je leven zo, ik kan dat onderschrijven.RNI op 244 meter.... vanaf het mooiste zendschip dat er ooit was!Digitale kopie 2003 "de buren" - CD-R "RNI disc-17 track-1"RNI - 30 Juni 1970 - 1111-1200 Andy Archer - news 1200 Mark Wesley - 1202-1215 Michael Lindsay Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Have a nice day!!!Henk KruizeFoto: Mebo 2 in December 1975 Mijn leukste dag op de mebo-2.... Copyright foto: Douwe Dijkstra
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.