Geplaatst 1 uur geleden1 u. De Nederlandse Caroline DJ's verlieten in Oktober 1979 boos het zendschip en de Engelsen namen de uitzendingen over, en mag ik eerlijk zijn??? Ze deden het prima, vooral Stephen Bishop (later Johnny Lewis) en Richard Thompson. Beiden DJ's waren mijn favoriet in die tijd. Ik heb nog een leuke opname die ik zojuist lekker afgeluisterd heb, Zaterdagmiddag 20 Oktober 1979, eerst hoor je Richard Thompson die trouwens nog een leuke verspreking maakt, in zijn beste Nederlands kondigt hij op 21:35 Stephen Bishop aan als "...de dikke flikker..." gevolgd door een "...oeps!!!!...". Heerlijke radio!!!!! Die helaas 5 maanden later tragisch ten einde komt Digitale kopie "de buren in 2006" - CD-R "Caroline Seventies disc-8 track-15"Radio Caroline - 20 Oktober 1979 1300-1400 uur - Richard Thompson / 1400-1528 Stephen Bishop -live- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.